CiNta Ku InI HaNyA MiLiK KaMu BeRdUA

Tuesday 19 April 2011

Jengah Ke Pusat Sains Negara

Asyik cerita pasal puteraku Azfar je....Apa kata aku selingankan dengan cerita-ceritu di ofis aku plak....Kejadian ini berlaku pada bulan Januari 2011....Ada majlis perasmian ape ntah...Dah tak ingat....Sepatutnya pergi naik bas tapi disebabkan bas telah penuh....So dapat kebenaran pergi naik kereta sendiri....Masa tu pergi ngan kete Adik Zahid yang kawin ari tu....Tak lama di situ...Sampai je perasmian dah mula....Setengah jam selepas itu perasmian pun tamat...Sementara tunggu derang melawat....Ingatkan sempat nak menjamah makanan tengahhari yang disediakan....Tapi lama sangat tunggu VIP....So cadangan utk mengular diutarakan...Aku plak utarakan jom le belanja Mc D....Aku le yang kene belanja kan.....So gerak le ke Jusco Balakong utk makan Mc D n tengok cerita "Khurafat".....yang kebetulan baru sehari dua je ditayangkan....Memang mengular ler jawapannya.....Kuar dari panggung n siap makan dalam kul 3.15 ptg.....sepatutnya boleh sampai ofis lebih kurang kul 4.00 ptg.....Tapi ada membe sorang tu bagitau jom singgah umah makan goreng pisang.....sambil berkenalan ngan bininya.....At last sampai ofis hampir kul 5.00 ptg.....Amacam dashyat tak aktiviti kitaorg pada hari tersebut.....Layan.....
group ofis aku yang pergi
Aku n Mimi
Berlatarbelakang mercu Pusat Sains Negara kot
Aku n Zahid

No comments:

Post a Comment