CiNta Ku InI HaNyA MiLiK KaMu BeRdUA

Tuesday 26 April 2011

My Big Boss of The Day

Biasa le kalo bos takder....kekadang aku bawak anak bujangku utk turut serta memeriahkan ofis aku yang sunyi....bese le kan ofis aku bukannya sibuk sangat....sunyi je....tapi ptg semalam kebetulan en.Hubby amik puteraku dulu n then baru amik aku di ofis....So dapat le puteraku bermain game di PC....memang itu le keje puteraku bila menjengah ke ofis aku....pic di bawah ni ada yang bulan lepas time puteraku itu datang ofis....saje je aku selitkan wat penghias blog ku ini....banyak pekakas aku bawak bila datang ofis bersama puteraku....tikar sudah semestinya utk wat penghalas tido puteraku....time tido wajib ada biarpun berada di ofis....dah lalok main game kang aku terus bagi minum susu....tido le dia....nak-nak dengan adanya aircond....layan....
nganga mulut puteraku Azfar
wah seronoknya muka
nampak tak game ape
seriusnya sayang...jualan tak capai target ke
kusyuk n tawadduk
itu lah puteraku Azfar
pic wajib mesti ada
(tuan tanah le)
layan yer sayang


No comments:

Post a Comment