CiNta Ku InI HaNyA MiLiK KaMu BeRdUA

Tuesday 19 April 2011

Sleep n Dinner @ Taiping, Perak

Selepas pusing jap kat Teluk Intan...Aku sefamili meneruskan perjalanan ke Taiping...sebab dah mengidam nak makan durian Batu Kurau...Hotel Panorama @ Jalan kota like that kot...Episod geram ngan puteraku Azfar memang tak abis lagi..Mengenangkan dah sampai kat Taiping mestile nak masuk "Night Safari kat sini...Tapi punyer puteraku Azfar memang tak nak masuk langsung tau....Kesian aku..en.Hubby yang teringin sangat nak masuk...At last malam tu dapat makan dinner je ler...Kedai Cantonese Food yang siap ada karaoke...Not bad le tempat tu...Sedap ler makanan dia tapi air buah takder tau...nama pun cantonese bukan western...Tapi ada satu je yang aku tak puas hati bile....jeng..jeng..jeng (sila lihat pic di bawah bersebelahan ngan aku duduk).....Pic makan durian di Batu Kurau dalam Hp en.Hubby....belum sempat upload lagi coz my battery camera abis terus....

Pic wajib mesti ada (aku n puteraku Azfar)
en. Hubby yang keletihan
Ape lah yang dihairankan ngan puteraku Azfar
Nampak tak pic disebelah ku ini
(memang kreatif tanam bunga tapi tempat makan ni)


No comments:

Post a Comment