CiNta Ku InI HaNyA MiLiK KaMu BeRdUA

Monday 18 April 2011

New Blog n New Name This Year 2011

Cinta Zaismaz (Zaid..Isma..Azfar)


Dah lama rasanya aku tidak berbelog....Kini aku ingin berbelog semula atas sebab yang munasabah.....Aku tidak terlampau sibuk ngan tugasku di opis....Sambil aku buleh bertukar-tukar pendapat dengan rakan-rakanku yang mempunyai belog juga....Lagi pun suatu masa dulu aku mempunyai belog.....Tapi hanya tinggal kenangan atas sebab masalah teknikal yang tidak dapat di elakkan....Kini aku menyambung kembali tugas aku yang telah lama aku tinggalkan....Aku akan bermula cerita dari hari ini hingga hari-hari yang akan datang......Ini disebabkan terlampau banyak ceritera dan picture yang aku capture.....Penat plak rasa tangan ini.....Apa kata usah pandang ke belakang n juz cerita perkara yang kita akan tempuhi....Salam Sayang semua n Selamat Menjamu Mata.....Salam Cinta dari Zaismaz....

No comments:

Post a Comment