CiNta Ku InI HaNyA MiLiK KaMu BeRdUA

Tuesday 19 April 2011

Perarakan MAULIDUR RASUL 1425H

 Meh aku nak kongsi sikit cerita pasal aktiviti ofis ku....15 Feb 2011 yang lalu adalah Hari Maulidur Rasul kan....Aku n membe yang sorang tu pun teringin nak turut serta turun padang....Nak rasa disamping dapat baju n tudung FREE....Heheheh....Bila Admin mintak suh anta wakil....Kami le orang pertama yang anta....Tak payah tunggu lelama....Nanti penuh dibooking dengan orang lain....Pepagi seawal jam 7.30 pagi dah diminta berkumpul di ofis utk bersama-sama naik bas....Sampai sane dalam jam 8.00 pagi....Dah ramai orang coz yang lelaki sahaja diminta utk berarak yang pompuan tunggu saja dalam masjid....Sempat gak melihat perarakan diluar sebelum menjengah dalam masjid....Abis dalam kul 11.00 pagi....Sampai ofis dalam 11.30 pagi ....Terus tumpang member ke Komuter Kajang utk ke umah mak mentua den di Sungai Besi coz en.Hubby n puteraku Azfar terus gerak ke umah Neneknya lepas antar aku pagi tadi....So jumpa derang di sana....Last week aku dapat surat yang mengatakan kumpulan perarakan tempoh hari dapat CUTI GANTIAN....Layan.... 

Group Perempuan Agensi Nuklear Malaysia

Group Lelaki bersiap sedia utk berarak
Kain rentang Nuklear Malaysia
Dato' Dr. Mashitah...Wardina...

Ayu tak duduk bersimpuh
Sedang mengaminkan bacaan Doa
Aku di pintu masuk bahagian bawah masjid
Aku n Mimi
Aku n Junior POLIPD @ PA satu tempat keje


No comments:

Post a Comment